Om merapi.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Merapi uses cookies to function properly.
Pour que merapi.nl fonctionne correctement, nous utilisons des cookies.
Bekijk hier ons cookiebeleid
View our cookie policy here
Regardez ici notre politique en matière de cookies
X
Merapi wordt onderdeel van OutSight Travel.
Merapi Tour & Travel is overgenomen door OutSight Travel, een Nederlandse reisorganisatie met diverse gespecialiseerde reismerken.
Als onderdeel van deze overname worden het reisaanbod, de expertise en het team van Merapi Tour & Travel geïntegreerd met Rama Tours, eveneens een Indonesië- en Aziëspecialist en onderdeel van OutSight Travel.
Beste Jan, Hierbij een klein verslagje van ons v.w.b. de ervaring met de boot naar de oerang oetans. Bij aankomst waren wij verrast hoe groot de boot was. De bemanning kwam gelijk sympathiek over. Het klikte van ons uitgezien, met de gids. Wij vertrokken en keken naar alle boten die lagen afgemeerd deze kregen van ons de meeste aandacht, vooral die grote houten schepen. Dus, foto’s maken. Wij vaarde verder en gingen de rivier op in een rustig tempo. Wij hebben heel veel neusapen gezien in alle formaten. De sanitaire ruimte was, zoals jij al vermelde, minimaal. Inderdaad, soberde kan haast niet, maar door de aardige mensen aan boord, stonden wij er niet bij stil. Alleen even wennen. Het slapen op de wel erg dunne matrassen namen wij als een gegeven. De klamboe werd s avonds door de bemanning verzorgd. Een klein probleempje dit zich voor. s’ nachts koelt het erg af, maar geen deken. Dus trainingsbroek en trainingsjack , loste dit probleempje zich op. De gids, de bezienswaardigheden maakte alles weer goed. Veel oerang oetans gezien en 1 gibbon ook nog die wij goed op de foto hebben kunnen zetten. Al met al zeer geslaagde onderneming. Maar 2 dagen vonden wij wel genoeg, langer hoefde voor ons niet. Bijna vergeten, het eten was werkelijk heerlijk.